Saturday 17 December 2011

Result Final Sem 1.

h e y y o ~

entri sebelum sebelum ni aku ada mention kan pasal result sem 1 aku yang keluar semalam. yeahhhh ! result aku biasa biasa je. tak gempak macam orang lain. seriously, aku jealous kepada sesiapa yang dapat dean list ! waaaaa ! nak juga ! nak juga ! nak merasa naik pentas bila nama aku dipanggil sebagai salah seorang dalam senarai dean list. tapi sem ni tak dapat. tapi takpe ! sem depan aku akan pastikan aku dapat result yang gempak dan nama aku akan tersenarai dalam senarai budak dean. HAHAAAA ! *cita cita tinggi*

BERCITA CITA ITU PENTING UNTUK SET MATLAMAT HIDUP KITA

korang semua mesti dah tak sabar nak tengok result aku yang konon gempak sangat tu kan ! HAHAA ! (: nah tengoklahh !

pandangan aku tentang result aku ? hurmmmmm. for me everything OKAY ! tak ada yang aku tak puas hati. semuanya aku tak jangka kot boleh dapat skor. HAHAAA ! aku nak bagi summary untuk semua subjek aku ni.

Programming I :

programming tu memang tak sangka pun boleh dapat B-. sebab kalau nak diikutkan kuiz dengan practical test aku teruk gila *sumpah!*. mini project pun aku buat ala kadar je sebab masa tu banyak sangat benda nak disiapkan. tapi Alhamdulillah lecturer aku baik, dia bagi aku B-. Okaylahh dari dapat C kan ? (: Thanks Madam Zaridah. 

Electronic Workshop Practice :

ni lagi satu subjek yang bagi aku memang killer ! subjek pembunuh ! HAHAA ! subjek ni agak susah bagi aku sebab aku bukan dari sekolah teknik tapi sekolah harian biasa yang ambil sc tulen. kalau nak cakap susah tu tak nak cakap senang pun tak. average ! mula mula aku tak faham memang susah but in the end aku dapat juga belajar cara pasang litar yang betul. HAHAA ! tapi aku punya mini project ke laut, kesian kan ? HAHAA ! tapi thanks lah kat Sir Azlan sebab bagi aku B. bermakna B tu bagi aku ! Thank You SIR !

note : HAPPY BELATED BIRTHDAY SIR AZLAN yang ke 26 ! (: *14/12/2011*

Engineering Physics :

awwww awwww ! ni subjek memang kasi aku senyum lebar ! serious ! HAHAA ! (: subjek ni senang je actually. kalau belajar lah ! kalau tak, tak dapat den nak tolong. mula mula tu tak confident juga boleh dapat A sebab soalan dia senang tapi jawapan aku tu yang terbelit. HAHAA ! nak score subjek ni senang je, mula mula score kat phase test then 2 lab report dia. tu je. senang wa cakap sama lu ! Thank You so much Sir Syazwan !  saya ingat lagi sir pernah tanya saya agak agak saya boleh dapat A ke tak Physics lepastu saya jawab entah lahhh, sebab takut sangat physics tak A tapi sekarang Alhamdulillah, fizik saya 4flat. (:

note : saya minta maaflah kalau selama ni saya banyak bazirkan masa sir sebab tak habis habis sibuk tanya sir pasal physics. (: dan terima kasih juga sebab ajar saya dalam dan luar kelas. keep on smiling sir because you so cute when your start to smile. (: HAHAAA ! *ayat ni over gile =='*

Pengajian Islam :

sentap aku tengok dapat B- actually. HAHAA ! tapi apa apa pun aku syukur dapat B-. lebih baik dari dapat C kan ? *ayat penyedap hati* tapi bila fikir balik memang patut pun aku dapat B-. dengan effort aku yang tak seberapa tu layak ke dapat A ? TIDAK. HAHAA ! (: so please remind yourself Mot that without any effort we can't be successful. usaha aku untuk baca subjek ni memang ke laut. baca tajuk je aku dah mengantuk apa lagi nak habiskan 1 buku. ==' aku baca yang termampu je. anyway, thanks Ustazah Siti Rohani sebab bagi B-. (: 

Foundation English :

okayyy ! mula mula target A untuk subjek ni then bila dah dapat soalan aku dah nampak A tu terbang. bye bye A. welcome B ! (: subjek ni best sikit sebab dia banyak assessment yang menarik minat aku. kita orang buat drama presentation, show and tell dan roleplay. best kan best kan ? HAHAA ! entah berapa aku dapat pun aku tak tahu. tapi Alhamdulillah syukur dapat B. *first time dapat B untuk english =='* Thanks Madam Shariah untuk semua tunjuk ajar. (:

Technical Mathematics I :

HAHAAA ! nilahh salah satu subjek yang aku paling suka untuk sem 1 ni. kenapa aku suka ? sebab senang lah. *ayat aku belagak sangat ke ?* mula mula lecturer aku cakap selalunya student tak cukup masa nak jawab paper ni tapi syukur aku cukup masa. (: aku siap 1 jam lebih awal. laju tak laju aku tekan kalkulator tu.  tapi subjek ni tak bagi aku pressure sangat macam Fizik. tu yang boleh keluar awal tu. (: HAHAAA ! *padahal tak nak pun keluar awal tapi sebabkan orang tu amek kertas je aku terpaksa keluar* Thanks Madam Rodziah. (: *macam tu ke eja nama madam ? confius sebentar*

wow ! panjang seyh entri aku ni. sorrylah kalau banyak ayat bajet bagus, penyedap hati dan ayat skema aku bagi. (: aku nak cakap congrats kepada sesiapa yang dapat result bagus terutama sekali tutttttt ! kau tahu siapa kau kan ? budak dean list ! :p kepada yang dapat result sipi sipi lagi nak dean list macam aku ni, takpe next year kita study lagi. kita pulun habis habis. yang result ke laut tu, aku harap korang bersabar ea ? jangan tension tension, jangan sedih. hadapi semua ni dengan senyuman. (: ingat kita tak akan selalu berada di bawah. Allah kan Maha Adil. hari ni kita gagal siapa tahu lepas ni kita berjaya, bak kata pepatah tuah ayam nampak dikaki tuah manusia siapa tahu. (:

sampai ni je lah entri aku kali ni. panjang sangat. korang mesti mengantukkan baca, aku pun sama. HAHAAA ! okay lahh. bye bye ! jumpa lagi di entri yang seterusnya. (: ADIOS !

p/s : aku tak boleh tidur. ==' tadi dapat tidur 1jam je. haihhhh ! sekarang nak buat cubaan tidurkan diri. 

THANKD FOR READING MY ENTRY.

No comments:

Post a Comment